כובעים

כובעים – פריט לבוש המתאים ל4 עונות

כובעים אינם כיום רק מהווים כפריט לבוש חשוב בעל מטרה בריאותית – לכסות את הראש כאשר חם או קר, אלא כובעים הפכו מיד לפריט אופנה בעל אמירה משמעותית ובולטת מאד לעין

לא ניתן להתעלם מן המראה של כובעים. הרושם שהם יוצרים הוא עז ובולט באופן מיידי. גלי האופנה השונים והרבים, יצרו גם כובעים מסוגים מגוונים רבים המשתנים בכל עת. ניתן כיום למצוא כובע מכל סוג וסגנון שהוא, המותאם לילדים, לבני נוער, לנשים או לגברים. הכובע יכול להתאים לכל סגנון ביגוד שנבחר, לכל מלתחה ובעיקר לכל טעם אישי בין אם הוא שמרני וסולידי יותר או זהו טעם ססגוני ונועז מאד.

כובעים ליוו מאז ומעולם תרבויות ומנהגים שונים של כל חברה לאורך ההיסטוריה כולה

אחד המאפיינים הבולטים של הכובע הוא אפיונו של בעל המקצוע דרכו- הכובע של הטבח, השוטר, הכבאי ועד לכובעים שהפכו לקלאסיקות בסיפורים, בתרבויות ובסרטים כמו כובעי הבוקרים או כובעי המכשפות. את הכובע בכל אופן יש לבחור כך שמצד אחד ימלא את תפקידו החשוב בהגנה על הראש ועל הפנים מפגעי מזג האוויר בטמפרטורות קיצוניות של חום וקור, ומצד שני חשוב שנבחר תמיד את הכובע שנרגיש איתו יפה ונוח. הכובע כפריט של אופנה בלבד עדיין אינו פריט לבוש אלמנטארי וטבעי עבור כל אדם, ישנם רבים הנמנעים מלחבוש כובע בכל סיטואציה, אלא רק כאשר הוא מיועד להגנה משמש או לחימום בחורף.

סומבררו , מקסיקני, כובע
כל אחד והכובע שלו

יחד עם זאת גם כאשר בוחרים את הכובע מטעמים פרקטיים בלבד, עדיין המגוון העשיר של דוגמאות, צבעים או אופנות הוא רחב וכל אחד יוכל למצוא בקלות רבה את הכובע המיוחד שיוסיף רבות להופעה החיצונית שלו. היתרון של הכובע הוא שמחירו הוא זול מאד, וניתן להסיר אותו בכל עת מהראש, ולחבוש אותו בכל רגע בניגוד לכל פריט לבוש אחר. כך שגם אם לרגע לא תרגישו בנוח עם הכובע שלכם או תרגישו יוצאי דופן, תוכלו להסיר את הכובע ושוב לחבוש אותו רגע אחרי מחדש. כובע הוא פריט דינאמי ומיוחד התורם למראה מיוחד, מושך ומקורי.