כובעים

כובעים אף פעם לא יוצאים מהאופנה

לכובעים ישנה נוכחות שאין להתעלם ממנה עד כדי כך שחבישת כובעים מיוחסת לאנשים המקוריים והשונים יותר.

אופנת כובעים לכל השנה

כובעים כפריט אופנתי מיועדים לכל עונה, גם כצורך להגנה על הראש מחום או מקור עז מדי, על כן הם נפוצים ומקובלים יותר לשימוש כפריט המחמם בחורף או יוצר צל והגנה בימים לוהטים וחמים בעונת הקיץ. בשימוש זה לצורך הגנה נפוץ גם השימוש בכובעי הים המגנים על השיער מהמים או אוספים אותו בכדי שהשחייה או השהות בים תהיה נוחה יותר.  

כובעים האקססוריז שאי אפשר לוותר עליו

אולם כובעים בולטים בעיקר כפריט נלווה ייחודי מאד לכל הלבוש, פריט המייצג טרנד אופנתי מיוחד כלשהו, ולמעשה לא ניתן להתעלם מכל כובע שנחבוש או שאחרים יחבשו על ראשם, והוא בולט מיד לעין. האמירות האופנתיות של הכובעים הן בלתי נשכחות ומסמלות גם לצד הביטוי האופנתי המרכזי ביטוי לעיסוקים שונים, ייצוג כלשהו, מעמד חברתי או תרבותי מסוים, אמונה דתית ועוד מגוון רב של אמירות ייחודיות. לדוגמא כובע הציירים שביטא גם תקופה אמנותית ייחודית וכן את תרבות הבוהמה, והוא אופייני למדינת צרפת, כובע של שף, תרבוש, כובע המסמל את הדת הנוצרית, המוסלמית או היהודית וכיוצא באלו. כובע הוא גם פריט מרכזי המלווה את ההיסטוריה ואת מגוון העמים והתרבויות לאורך השנים והדורות בכל שלב, אם זהו הכובע האינדיאני, כובע מקסיקני, כובע טמבל ועד לכובע הבוקרים, כובע של אחיות ובעלי מקצוע שונים וכדומה. מאחורי כל כובע עומד סיפור שלם ותרבות עשירה בפרטים רבים ובעלת מהויות רבות.

סוגי החומרים השונים מהם הכובעים עשויים

גם מגוון החומרים מהם עשוי הכובע יכול להיות מגוון ועשיר ביותר- למשל כובע העשוי צמר, עור, כובע מכותנה, כובעי קש, כובעים בשילוב של נוצות, קישוטים מרהיבים, אבני חן נוצצים וצבעוניים ועוד שילוב של מגוון אין סופי של חומרים שונים ומיוחדים. לכובע צורות רבות והוא מגיע בגדלים שונים, תהליך הייצור של הכובע גם הוא מגוון וכולל ריכוך של האריג הנבחר וייבושו בתוך התבנית הנבחרת של צורת הכובע. לכובע גם תפקיד מרכזי וחשוב בעולם הדרמה ובייחוד בתחום התיאטרון כמייצג אמירה דרמטית, במיוחד בהצגות העוסקות בתקופות היסטוריות או קלאסיות.

כובעים שומרים על הבריאות שלנו

כולנו מכירים את המשפט חכם בשמש, חלק מלהיות חכם בשמש זה ללכת עם כובע בימי הקיץ. הכובע שומר על הראש שלנו ועל הפנים מפני כוויות מהשמש. כובעים נגד השמש מגיעים במגוון רחב של צבעים וצורות שונות. כמו כובע רחב שוליים, כובע מצחיה או כובעים שבחרו לשדרג אותם כמו כובע סולרי עם מאוורר במצחיה ועוד.

מקווים שנהנתם מהכתבה מוזמנים לספר לנו על הכובע האהוב ביותר עליכם או על הכובע שלעולם לא תשכחו. בנוסף יש לנו עוד הרבה כתבות מעולות באתר שלנו.