בגדי ים

בגדי ים – איך לבחור אחד שיחמיא לך ולא יביך אותך?

הקיץ המתקרב מביא איתו גם את הסיוט של בחירת בגדי ים.

אין מה לעשות. אין בחורה שלא משנה איך היא נראית ואוהבת את התהליך הזה. לא משנה כמה אנחנו יפות ורזות, תמיד התהליך של בחירת בגדי ים לקיץ הקרוב מדגישה בדיוק את הקילו הנוסף שרצינו לרדת ויותר מזה את הצלוליט הארור שלא הולך. זה החשש של כל אישה ואישה שמגיע הקיץ ולכן נשים רבים מחליטות לקחת את עצמם לידיים מספר חודשים לפני שמגיע הקיץ ולהתחיל להכנס לכושר ולשמירה על תזונה בריאה וכך לאט לאט לרדת במשקל ולקבל את הגוף שתמיד חלמתם עליו.

על מנת להקל את הסיוט הזה של בחירת בגד ים מתאים – מה שלוש הפעולות שכדאי לעשות?

לבוא לפני ארוחת צהריים – אחת הטעויות הגדולות שעושים כשרוצים לבחור בגדי ים חדשים היא לבוא על בטן מלאה. מה הטעם? כל הבטן נפוחה ויש תחושה של כבדות ואז הליך מציאת הבגד ים הוא ממקום מוטעה ולא מייצג את איך שאת נראית בדרך כלל. לכן עדיף להגיע טרם שאוכלים ארוחה כבדה וכך לדעת מהם הפרופורציות האמיתיות של הגוף.

אפשרות נוספת היא ללכת לקנות בגדי ים לבד – אין דבר מבאס יותר מלראות את הפנים של החבר, חברה, אמא או אחות שמעקמים את האף כשאת יוצאת מחדר ההלבשה. ואז את מבינה שהבגד ים אינו יושב עלייך כלל בצורה טובה ועדיף לוותר מראש. עדיף להתמודד לבד עם הבושה וחוסר הנעימות של מציאת בגד ים מתאים מאשר המבוכה של הפנים של מישהו אהוב שמסתכל ורק לפי המבט שלו אפשר לדעת שבגד הים "לא משהו" וזה בלשון המעטה.

תחושת בטחון עצמי בבחירת בגדי ים זהו דבר חשוב

תנסו להיות פחות ביקורתיות – אני יודעת שזה ממש קשה אבל תזכרו תמיד שרמת השיפוט והביקורת שלנו כלפי עצמנו היא תמיד גבוהה יותר מאשר מה שקורה במציאות ושאנחנו לא משיגות דבר בלרדת על עצמנו. לפעמים צריך להשקיע יוצר ביטחון עצמי בעצמנו ולהבין כמה אנחנו שוות וטובות, כל אחת עם הגוף שהיא קיבלה, עדיף להיות קצת יותר סלחניות ולא לבקר כל קפל או כל קמט. בסופו של דבר יש לנו את עצמנו והבחירה שלנו צריכה להיות כזו שתתן לנו להרגיש בנוח ולא כזו שתיצור לנו ביקורת מיותרת שאין מה לעשות איתה.

שורה תחתונה – לקנות בגד ים זו חוויה מבאסת אבל תזכרי שאת צריכה לבחור משהו שנוח לך איתו גם טכנית בעיקר עם עצמך. הגוף שלך הוא המקדש שלך ולכן אין טעם לקנות בגד ים שאת מרגישה איתו לא בנוח כי גם אם הוא יראה עליך טוב, את תשדרי שהוא לא ולא יצא מזה כלום. עדיף אחד צנוע ונוח מאשר אחד חשוף ולא נוח.