חולצות

מתי מתחילים מבצעי ביגוד סוף עונה 2017

מבצעי סוף עונה מחכים תמיד מעבר לפינה, כך שאם יש לכם מעט סבלנות וכוח רצון תוכלו לחכות להם ולחסוך.

הקונה הממוצע סבור שבכל רגע בו הוא יבוא אל חנות הבגדים יקדם את פניו שלט המכריז על מבצע FINAL SALE, אך במציאות זה לא לגמרי כך, ויש זמנים בהם מתחילים המבצעים.

מהם מבצעי סוף עונה?

מבצעי סוף עונה מאפשרים לצרכנים לרכוש את הקולקציה האחרונה במחירים מוזלים. המחירים בדרך כלל נחתכים בצורה משמעותית והצרכנים מרוויחים. הקולקציה החדשה מגיעה לחנויות עוד לפני שהעונה החדשה נפתחת רשמית. כך לדוגמה, בגדי הקיץ מגיעים לחנויות כבר לקראת סוף החורף. דבר זה מאפשר לרשתות להכריז על מבצעים כבר באמצע עונת הקיץ.

התאריך המדויק של תחילת מבצעי סוף עונה משתנה משנה לשנה ומחנות לחנות. לוח השנה של רשתות האופנה מושפע מלוח השנה העברי. חגי ישראל מעוררים בישראלים את חדוות הקניות, לכן הרשתות מתחשבות בחגים כאשר הן מכריזות על מבצעים.

מכירות סוף עונה של קולקציית הקיץ מתחילה בדרך כלל כבר ביולי, ובשנים בהם החגים חלים מוקדם יותר הם עשויים להתחיל אפילו ביוני. מחיריה של קולקציית החורף מתחילים לרדת בדרך כלל בסביבות חודש ינואר.

המחירים יורדים ויורדים

מכירות סוף עונה מתחילות בזמן כלשהו, אבל בדרך כלל המחירים מוסיפים לרדת. ככל שמתקדם הזמן ונשארת סחורה על המדפים הרשתות מכריזות על מבצעים נוספים. בדרך כלל, בשוליה של העונה מתקיימים מבצעי סוף סוף עונה שמאפשרים לרכוש את הפריטים במחירים משתלמים במיוחד.

לא מתאים לכל אחד

מכירות סוף עונה לא מתאימות לכל אחד, כיוון שבמחירות אלה מידות, צבעים ודגמים מסוימים עלולים להיות חסרים. אם אתם מסוג האנשים שתקשה למצוא בגדים לטעמכם וודאי תתאכזבו לגלות שהחולצה במצאתם אינה נמצאת במידה שלכם. לאנשים מסוגכם עדיף לקנות בתחילת העונה, לשלם עוד כמה שקלים ולצאת עם תוספת נכבדה למלתחה.

יחד עם זאת, רשתות האופנה מציעות מגוון כה רחב של בגדים שכל אחד יוכל למצוא בגדים לטעמו גם במכירות סוף העונה. אז תעשו את השיקולים שלכם ותגיעו לחנויות מתי שנוח לכם- העיקר שתצאו מרוצים.