תיקים

שלוש עובדות חשובות שכדאי לדעת לפני שקונים תיק גב

כל מי שצריך באיזה שהוא שלב לשאת עימו דברים ממקום למקום נדרש לקנות תיק גב

על מנת שהרכישה של התיק גב תהיה יעילה ואפקטיבית והוא אכן יקיים את המטרה שלשמה הוא נקנה, חשוב מאוד לזכור שלוש עובדות מרכזיות שאם הן מתקיימות, אפשר לדעת כמעט בוודאות שהתיק שנקנה מתאים לצרכים שלנו

נוחות

אם קונים תיק גב שהוא לא נוח, לא עשינו דבר. הרעיון של תיק גב בניגוד לתיק צד הוא לשמור על המשקל מאוזן על שתי הכתפיים כך שיהיה קל יותר לסחוב את הדברים שלנו ובעיקר יגרם פחות נזק לגב. מי שמסתובב הרבה במהלך היום ונדרש לשאת הרבה דברים על הגב, זקוק באופן חד משמעי ובלתי מתפשר לתיק נוח אשר המשקל יתחלק באופן שווה בין שתי הכתפיים.


כמות תאים בתיק

אמנם תיק גב אמור בגדול להיות תיק שתפקידו לחלק את המשקל באופן שווה אבל כדי שיהיה לנו נוח להשתמש בתיק רצוי שיהיו לו הרבה תאים חיצוניים: תא חיצוני למים, תא חיצוני לארנק ומפתחות לבית ותא חיצוני לטלפון הנייד. באופן זה אפשר לשלוף בקלות את הטלפון והארנק במקרה הצורך ולא צריך לפתוח את התא הגדול בתיק.

תיק לבן, תיק גב , מיטה
כל תיק והסטייל האיחודי לו

לוודא שיש מקום למחשב הנייד

אחד הדברים המרכזיים שאנחנו נושאים איתנו ממקום למקום כיום הוא המחשב הנייד שלנו. רובנו עובדים מכל מקום ולא תמיד נוח לעבוד עם הטלפון הנייד. על מנת שיהיה לנו נוח לעבוד מכל מקום, חשוב שהתיק גב יהיה בגודל שהמחשב הנייד יוכל להיכנס אליו בקלות. אין טעם לקנות תיק גב שאמור לשרת אותנו בנשיאה של מחשב נייד אם הוא קטן מדיי.

פעם הבאה שאתם ניגשים לחנות תיקים על מנת למצוא תיק גב שיתאים לצרכים שלכם, בדקו את קיומם של שלושת הסעיפים לעיל: חשוב מאוד שהתיק יהיה לכם נוח על הגב, שיהיו בו מספיק תאים חיצוניים וכמובן שהמחשב הנייד יוכל להיכנס לתא הגדול בתיק. אם שלושת התנאים האלה יתקיימו, אתם יכולים לדעת בוודאות שהתיק מתאים לצרכים שלכם ואתם יכולים לקנות אותו.