מכנסיים

שלושה זוגות מכנסיים שאת פשוט חייבת שיהיו לך בארון

כל מי שקוראת את הכותרת בטח שואלת את עצמה, "מה כל כך מיוחד במכנסיים שעתידים להיות מפורטים פה שאני פשוט חייבת שיהיו לי אותם בארון?". ובכן, יכול להיות שלא נחדש לכן יותר מדיי, אבל עדיין אנחנו חושבים שכדאי לקראת הניקיונות של חג הפסח שתעשו קצת סדר בארון ותתחילו להעיף לתרומה את כל המכנסיים שאתן לא לובשות. התהליך שאנחנו ממליצים עליו הוא להוציא את כל תכולת הארון על המיטה ואז לסנן את מה שאת כבר לא לובשת. יש שלושה זוגות מכנסיים שאת חייבת שישארו לך בארון ואת השאר אפשר להתחיל לחשוב אם תורמים או לא.

מכנסיים

מה הם שלוש זוגות המכנסיים שאת חייבת?

  1. מחוטים לעבודה – אין מה לעשות, גם אם את מחובבי השמלות, יש ימים שחייבים ללבוש מכנסיים ועל מנת שלא יהיו פאדיחות מיותרות, כדאי שיש לך לפחות זוג אחד של מחויטים שחורים אשר יהיו לכל מקרה שלא יהיה.
  2. ג'ינס – אין מה לעשות. מדובר על מכנסיים אשר למעלה ממאה שנים הם הכי נוחים, הכי מתאימים והכי פותרים כל בעיה. לא יכול להיות שתעשי סדר בארון ולא יהיה לך לפחות זוג אחד של ג'ינס לרפואה. עם זאת, העובדה שצריך שיהיה ג'ינס בארון לא אומרת שצריך אלפי זוגות ג'ינסים. את צריכה לבחור את הג'ינס המנצח שאותו את בטוח שומרת ואולי עוד שניים שלושה שיהיו לחיזוק.
  3. טיייץ לאימונים – לא משנה אם את מחובבות הספורט הגדולות או לא, כל אחת מבינה מתי שהוא שהיא חייבת להתחיל להתאמן ויפה שעה אחת קודם. על מנת שיהיו לך מכנסיים זמינים בעניין, כדאי מאוד שיהיה לך בארון טייץ שאיתו תוכלי להתאמן כשתחליטי שאת רוצה להיכנס למשטר אימונים. ושוב, אין צורך במאות ואלפי זוגות של טייצים. צריך כמה בודדים שיהיו הרלוונטיים ואותם תלבשי.

חשוב לזכור שכולנו נופלות בנושא הזה. בגלל שיש לנו חשק לקנות כל הזמן עוד ועוד בגדים אנחנו שוכחות שבסוף אנחנו לובשות את אותם הבגדים והשאר סתם תופסים מקום בארון. אין צורך בהמון מכנסיים, יש צורך באלו שהכי אוהבים.