חצאיות

חצאיות- לבשו אופנתי ונחשק

חצאיות היו מאז ומתמיד אופנתיות, מקוריות ומבליטות את המראה הנשי היפה והמושך, והן פריט מרכזי מוביל בעולם האופנה.

החל מהמהפכה ההיסטורית והחברתית שיצרו חצאיות המיני בשנות השישים, וגרמו לשוויון רב יותר בין המינים ועד לחצאיות הקלאסיות והמסורתיות המייצגות לבוש מרכזי ובולט אצל נשים בחברות, בדתות ובתרבויות רבות. כאשר עוסקים בהקשרים תרבותיים הקשורים לחצאיות, מאפיין בולט נוסף הוא החצאיות הסקוטיות שהיו הלבוש המסורתי של גברים סקוטיים ואף ציינו את הייחוס המשפחתי ואת היוקרה של לובש החצאית בהתאם לעיטורים שעליו.

ההיסטוריה של החצאיות

בחברות מסוימות כאשר נאסר על נשים רבות ללבוש מכנסיים וכן לבחור סגנון לבוש צנוע, חצאיות היוו את פריט הלבוש היחידי של נשים, אך מה שהיה מקובל להוות לבוש מסורתי ומיושן בלבד הפך עם השנים למאפיין מודרני, אופנתי ועיקרי בלבוש נשי מיוחד. החצאיות שינו מאז את גזרותיהן למגוון אין סופי של דגמים וכן יוצרו באיכויות רבות תוך כדי שינויים של מגמות באופנה, יצירת טרנדים חדשים ויצירה של סגנונות לבוש מקוריים יותר. חצאיות הבד המסורתיות והארוכות פינו את מקומן לחצאיות מיני קצרות במגוון של חומרים או גזרות, כגון משולבות בבדי עור, בתוספות של אביזרי קישוט וכיוצא באלו. נשים מסורתיות נוהגות ללבוש חצאיות, אך אין ספק שמדובר בדבר אופנתי ושיקי ביותר. בחנויות אופנה השונות כמו חנות  twentyforseven  ניתן למצוא את כל המגוון הרחב הקיים ועל ידי כך להצליח לבחור מהי הקולקציה שמתאימה במיוחד לכם. ישנם חצאיות ארוכות, חצאיות קצרות, חצאיות מיני, בד, קטיפה, ועוד סוגים רבים ועל ידי כך ניתן להתאים את הקולקציה עפ"י בחירה אישית של סגנון.

חצאיות תמיד נשארות באופנה

החצאית יכולה להתאים ללבושה של כל אישה, נערה וילדה בקלות רבה וליצור עבורה מראה מרשים ומהודר גם לאירועים חשובים ובוודאי למראה היום יומי. חצאיות לאירועים אל והם בד"כ חצאיות שיקיות עם מראה מושך וסקסי ולכן נשים רבות אוהבות ללבוש לאירועים חצאיות או שמלות.

איך מוצאים חצאית מתאימה

גם נשים שאינן מרבות ללבוש חצאיות או מרגישות נוח רק בלבישת מכנסיים, יוכלו למצוא בקלות את החצאית המיוחדת שתתאים למבנה הגוף שלהן ותוכל לשמש אותן למקומות רבים. אין ספק שחצאיות זהו פריט לבוש נוח ביותר, המעניק קלילות על הגוף ואינו מכביד בשום אופן. מבחר רב של חצאיות קיים בקולקציה של twentyforseven אשר משווקות מעונה לעונה.

בניגוד למה שמקובל לחשוב החצאית אינה מתאימה ללבוש רק בימי הקיץ, אלא גם אופנתית, מיוחדת ונוחה ללבוש גם בימים חורפיים קרים והיא משולבת עם גרביונים דקים או עבים. התוספת של הגרביונים יכולה להוסיף גם היא רבות למראה מרשים ומהודק, ולהיות משולבת בעיטורים שונים, צבעים מיוחדים או חומרים מגוונים. ההשפעה העצומה של עיצוב החצאית על עולם האופנה ועל טרנדים של לבוש, תמשיך ללא ספק להשפיע עוד זמן רב על האופנה העולמית וכן להשפיע על נשים בכל מקום שהוא.