חולצות

חולצות – המיון החשוב בארון הבגדים

לקראת חג הפסח החלטתי סוף סוף לעשות קצת סדר בארון לבדוק מה אני לובשת ומה לא ולפי זה להחליט על מה אני מוותרת.

החלטתי שחולצות ומכנסיים שלא לבשתי בשנה האחרונה פשוט אתרום למישהו. אין טעם שהבגדים יתפסו לי מקום בארון ומאחר ואני בלאו הכי לא לובשת אותם אז לפחות שמישהו אחר יהנה מהם. החלטתי להתחיל מהמכנסיים כי הרבה יותר פשוט איתן. יש לי יחסית מעט ואת אלו שאני לא לובשת אני יכולה לאתר בקלות. אחרי שסיימתי עם המכנסיים החלטתי לעבור לחולצות. בגזרת החולצות זה היה קצת יותר מורכב משום  שיש לי המון חולצות ובעיקר קשה לי עם המיון שלהן, זוהי מבחינתי עבודה קשה מאד ואני זקוקה להקדיש עבור כך זמן רב.   

חולצות לכל מאורע

יש חולצות ליום יום, חולצות לעבודה וחולצות ליציאה בערב. בגלל שיש לי כל כך הרבה סוגים ומינים, קשה לי מאוד להחליט מה ללבוש, מתי ללבוש ובעיקר אני מרגישה שיש לי יותר פרטי לבוש מאשר כמות הימים בשנה… בגלל הקושי של מיון הבגדים, אני לא מוצאת את הידיים והרגליים ולכן הליך המיון קשה לי הרבה יותר. בגלל שהחג התקרב ובא החלטתי שזו ההזדמנות שלי לעשות סדר וסוף סוף למיין. כאשר כל הארון שלי מסודר ומאורגן בצורה נכונה אז קל לי למצוא את הבגדים שאני רוצה ולא לבזבז זמן רב על חיפוש.

החלפת מלתחת הבגדים

המדיניות שלי הייתה שאם לא לבשתי את אותו פריט לבוש יותר משנה, כנראה שלא אלבש אותו יותר לעולם. בזכות המדיניות הזו יצירתית הזו הגעתי למצב שהכנתי שלוש שקיות ענקיות מלאות בבגדים ואז פתאום הארון שלי היה נראה הרבה יותר מרווח והצלחתי לראות באמת כמה בגדים באמת יש לי ומה אני באמת אוהבת ללבוש. הסדר הזה לקראת החג נתן לי מוטיבציה לקנות בגדים חדשים ולהתפנק על מלתחה חדשה. מדהים איך כשמוציאים את הבגדים הישנים ויוצרים מקום לבגדים חדשים יש הרבה יותר מקום להכניס משהו חדש ורלוונטי יותר. הניפוי והמיון של החולצות שאני לא לובשת יותר יצרו בעצם שני פתרונות. גם פינו לי עוד מקום בארון ובעיקר ידעתי שהן ניתנו למי שזקוק להן ולכן הייתי כל כך שמחה. הידיעה שאני יכולה לתת את אלו שאני לא לובשת למי שיכול להנות מהן הייתה פשוט נפלאה ולכן ראיתי בזה הזדמנות פז להעניק משהו לאחרים.

כמובן שלאחר שאני מוסרת חולצות ובגדים שלי אז אני מרגישה באופן אוטומטי ריקנות בארון הבגדים ולכן אני הולכת לחנויות ביגוד על מנת לרכוש חולצות חדשות ופרטי לבוש חדשים, לעיתים ישנם מבצעים על הבגדים ועל כן ניתן לרכוש בגדים במחירי מבצע משתלמים מאד, בין אם מדובר בבגדים ליום יום ובין אם מדובר בבגדים לאירועים או ליציאות בערב.